HR

Humánerőforrás-gazdálkodás

#

Kompetencia alapú, integrált, humán erőforrás gazdálkodási rendszer. A JDolBer HR speciálisan napjaink HR szakemberei részére kifejlesztett szoftver.

Felépítése moduláris, amely az összes, humán erőforrás gazdálkodás területén alkalmazott munkafolyamat elvégzésére lehetőséget nyújt, beleértve a Munkaügyi és a Humánpolitikai feladatok elvégzését is.


Könnyű kezelhetőség

Átlátható, logikusan felépített felületek

jd_szem.jpg

A JDolBer szoftver kialakításánál figyelembe vettük a szokásos munkafolyamatokat, így egy könnyen és gyorsan használható, ergonómikus felületet alakítottunk ki.

A személyes adatoknál tárolhatjuk akár a munkaképesség csökkenésére vonatkozó adatokat is, de kihasználhatjuk a Dolgozói irattár funkciót is, ahol fotót, szkennelt iratokat, vagy egyéb leveleket, dokumentumokat tárolhatunk.

A munkavállalók és egyéb jogviszonyban lévők adatait összevontan kezelhetjük a Személy adatoknál, ami azt jelenti, hogy a Személy adatokból indulva az összes, az adott személyhez tartozó jogviszony adatot egybe is láthatják, kezelhetik.


Főbb jellemzők

  • A program teljes körűen lekezeli a HR folyamatokat a beléptetéstől, a kilépésig
  • A program az MT (KTTV, KJT, HSZT, PTK) törvényi előírásoknak megfelelően, és az aktuális kódszótárakkal (pl. FEOR, kulcsszám, besorolás) működik
  • Jogviszonyonként meghatározható, hogy adott jogviszonyra, mely törvény rendelkezései az érvényesek
  • Dolgozói alapadatok nyilvántartása: szervezeti egység, munkakör, iskolai végzettség, munkakörváltozások, bérváltozások, pótlékváltozások stb.
  • Mindezen adatokat a program idősorosan eltárolja, melyek egy későbbi időpontban visszanézhetőek, tetszőleges szempontok szerint lekérdezhetőek

Személy- és jogviszony adatok

A JDolBer-ben különválik a személyhez, illetve a jogviszonyhoz kapcsolódó adatok kezelése

jd.jpg

A JDolBer-ben különválik a személyhez, illetve a jogviszonyhoz kapcsolódó adatok kezelése. Egy személynek nem biztos, hogy jogviszonya is van a gazdálkodó szervezettel (Pl.: őstermelők, akiknek csak a havi adóelszámolás készítésekor van szükség az adataikra). Ennek megfelelően a JDolBer-ben logikai szinten a személy és a jogviszonyadatok elkülönülnek, ugyanakkor adatkezelés szinten továbbra is összetartoznak.

Egy személy adatait, elérhetőségeit rögzíthetjük a rendszerben akkor is, ha még nem rendelkezik jogviszonnyal (pl. jelölt egy munkakörre). Kiválasztás esetén így nem kell újra felvenni az adatokat, mindössze egy szerződést (jogviszonyt) kell a személyhez kapcsolni.  


A JDolBer HR további funkciói

  • Minősítések kezelése, nyilvántartása, a besorolások csúsztatását is beleértve
  • Dolgozók által kivehető szabadság, oktatói és egyéb pótszabadságok kiszámítása
  • Szabadságok, pótszabadságok és tartós távollétek nyilvántartása (pl. betegség, katonaság, gyes stb.), amely a létszámszámítás alapjául szolgál
  • Vezetői kinevezések nyilvántartása
  • Év elején vagy évközben automatikusan elkészíti a „soros” átsorolásokat, illetve a törvények változása miatti átsorolásokat (pl. minimálbér emelkedés)
  • Eltartottak adatainak nyilvántartása
  • Házastárs adatainak nyilvántartása
  • Historikus (történeti) adatváltozás áttekintő képernyő. Külön képernyőn megjelenítjük a legfontosabb változó adatokat (pl. alapbér, szervezeti egység, beosztás, stb.), így egy képernyőn áttekinthető például: időben az alap- bérváltozás
  • Oktatás - Továbbképzés: Cégre szabott kódtábla elkészítése tanfolyamokról, képzésekről; tanfolyamok kijelölése a dolgozók számára egyénenként (beiskolázás), a teljesített tanfolyam eltárolása, listázása. Tanfolyamok költségeinek nyilvántartása
  • Iskolai, szakmai végzettségek, tudományos, fokozatok, nyelvismeret adatok nyilvántartása és kezelése
  • Tanulmányi szerződés nyilvántartás
  • Orvosi alkalmasság, erkölcsi bizonyítvány, jogosítvány száma, érvényessége
  • Állandó, ideiglenes, szolgálati lakcím, külön-külön telefonszám, e-mail cím és közvetlen e-mail küldési lehetőség
  • A nyomtatványkezelés összeköthető Word programmal is, ahol a kiválasztott dolgozók adata és körlevél funkció segítségével a szükséges iratok elkészíthetők
  • Dolgozói dokumentumtár kialakítása, ahol pl. tárolható és megjeleníthető fénykép és/vagy aláírás, vagy akár digitálisan (scanner-rel) beolvasható adatok, pl.: kézzel írt önéletrajz, iskolai végzettségek, egyéb bizonyítványok, aláírt okiratok: kinevezés, átsorolás, kinevezés hosszabbítás, vezetői kinevezés stb.
  • Belső e-mail küldési lehetőség, ahol az összes lista, jelentés e-mail-ben is továbbítható a dolgozó vagy a vezetőség felé, jelentősen csökkentve a nyomtatás költségeit. A listák, jelentések egyszerű „browser-rel” (Internet Explorer, Firefox, stb.) olvashatóak
  • A rendszer alapvetően a Windows által használt nyomtatókra nyomtat (pl. Laser, DeskJet), de ha szükséges, akkor lehetőség van karakteres nyomtatásra is (pl. Epson traktoros nyomtatók)

További modulok, amelyek az alaprendszer részét képezik

  • Dotációs modul - Megváltozott munkaképességű dolgozók foglalkoztatása
  • Munkaszámos modul - Béradat megbontás munkaszámra
  • Általános lekérdező modul (Riport modul – bővebb ismertető lejjebb)
  • Munkaszerződés modul - Munkaszerződések, körlevelek kezelése
  • Munkaruha modul - Munkaruhák kezelése
  • Külszolgálat modul - Kiküldetések kezelése
  • Bérlet modul - Bérletek elszámolása
  • Szabadság tervezés - Szabadságok tervezhetősége előre

Kérje ingyenes szoftverbemutatónkat!

Szoftvereinket bemutatjuk az Önök telephelyén. A bemutató kötelezettség-, és díjmentes.